خرید اقساطی لباسشویی

ماشین لباسشویی از دسته وسایل نظافتی بوده که امروزه دارای انواع اقسام مختلفی است. این وسیله برقی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، قابلیت های بسیاری برای شستن لباس ها در انواع مختلفی دارد که با توجه به جنس لباس ها و نوع نیازتان برای شستشو میتوانید از آن استفاده کنید.

اما با وجود هزینه های سنگین و سر سام آور این روزها و وضعیت اقتصادی، قیمت این محصول نوسان بسیاری داشته و با توجه به قابلیت های متفاوت قیمت های بسیار مختلفی دارد؛ بنابراین ممکن است هزینه خرید ماشین لباسشویی دلخواه شما دیگر هزینه ها را تحت تاثیر قرار دهد و برنامه ریزی های شما را دچار اختلال کند؛ به همین دلیل ما در گلدن 8 تصمیم گرفتیم تا با فراهم کردن شرایط برای خرید اقساطی لباسشویی کمی به شما کمک کنیم تا هزینه های ماهانه خود را مدیریت کرده و به لباسشویی محبوبتان را خریداری کنید.

خرید لباسشویی به صورت قسطی

همانطور که گفته شد لباسشویی از دسته محصولاتی است که انواع گوناگون با امکانات مختلفی دارد که این امکانات باعث افزایش هرچه بیشتر قیمت آن شده است؛ بنابراین هنگام خرید لباسشویی باید با توجه به امکاناتی که لباسشویی دارد یا امکاناتی که شما از لباسشویی انتظار دارید، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما فرض کنید بودجه شما برای خرید لباسشویی موردنظرتان کافی نیست و با توجه به اینکه لباسشویی از ضروری ترین وسایل منزل است، باید در کوتاه ترین زمان آن را تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم تا با پرداخت 10 الی 20 درصد از مبلغ کل لباسشویی، مدل مورد نظر خود را تهیه کرده و به منزل ببرید و باقی مبلغ را به صورت ماهانه پرداخت کنید. در ادامه با شرایط خرید اقساطی لباسشویی بیشتر آشنا خواهید شد.

 

شرایط خرید اقساطی لباسشویی به چه صورت است؟

خرید اقساطی لباسشویی یا دیگر محصولات در گلدن 8 برای هر شخصی شرایط متفاوتی دارد. به عنوان مثال خرید لباسشویی قسطی برای افراد عادی با کارمندان متفاوت است؛ همچنین شرایط خرید برای کارمندان بخش خصوصی و دولتی نیز با یکدیگر فرق دارد. اما یک شرط ثابت برای تمامی افراد وجود دارد که داشتن چک صیادی به اسم شخص است. با وجود چک صیادی به نام شخص شرایط برای خرید قسطی لباسشویی، به شرح زیر است:

میزان اعتبار افراد عادی

افراد عادی که تنها دارای چک صیادی بوده و قصد خرید اقساطی لباسشویی را دارند میتوانند تا سقف 10 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. اگر مبلغ لباسشویی مورد نظر شما از میزان اعتباری که به شما اختصاص می یابد بیشتر باشد، میتوانید مبلغ 10 میلیون تومان از گلدن 8 اعتبار دریافت کنید و باقی مانده را به عنوان پیش پرداخت، خودتان بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *